Search:

Type: Posts; User: X Plane

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    1,753
    Views
    389,589

    Yep, not only looks awesome; Picos are fantastic!...

    Yep, not only looks awesome; Picos are fantastic!

    Yes they are MT-09 (MT-07) Panniers they fit neat and work well.

    3420
  2. Replies
    1,753
    Views
    389,589

    Took MT to Spain. In the amazing Picos de...

    Took MT to Spain.
    In the amazing Picos de Europa.
    3419
    Near Riaño. Thanks for routes Andy. Loved AS-114, N261 etc.
  3. Replies
    1,753
    Views
    389,589

    Yeah main thing is (and glad to hear) that you...

    Yeah main thing is (and glad to hear) that you are ok Miyong.
  4. Thanks Mechanic. It did take time. Glad you enjoy...

    Thanks Mechanic. It did take time. Glad you enjoy them.
  5. Replies
    19
    Views
    3,085

    ^ Yep yep and yep!

    ^ Yep yep and yep!
  6. Thread: 15w-50 ?

    by X Plane
    Replies
    3
    Views
    218

    Yamaha specification SAE 10w-40 OR 15w-50. ...

    Yamaha specification SAE 10w-40 OR 15w-50.

    Source: Page 2-2 of Workshop Manual

    3392
  7. Replies
    20
    Views
    3,859

    ^ Class. I've gone over to Sports Touring Tyres...

    ^ Class. I've gone over to Sports Touring Tyres too this time for trips. I put Pirelli Angel GT's on and I really like the fact that their wear is not as visible after each ride like the sports tyres...
  8. Replies
    0
    Views
    180

    Anti CO Poisoning Exhaust Mod

    3386

    How to reduce greenhouse gases emissions and warm up your engines in garden sheds, with easy slip-on mod, lol.
  9. Thread: Touching bases

    by X Plane
    Replies
    8
    Views
    447

    ^ Good work Tiger... plus I reckon that your...

    ^ Good work Tiger... plus I reckon that your lower back is no longer angry with you, lol.
  10. Replies
    1,753
    Views
    389,589

    Good stuff. Look forward to Touring website. Best...

    Good stuff. Look forward to Touring website. Best wishes.
  11. Thread: Touching bases

    by X Plane
    Replies
    8
    Views
    447

    Great to hear from you Tiger. Good show. Glad the...

    Great to hear from you Tiger. Good show. Glad the 800cc BMW F700GS suits you sir. The Nitron R3 Shock in my MT-10 sorted it for me. Happy Days keep on trucking!
  12. Replies
    1
    Views
    222

    Mods for Short Trips & Touring

    Short video shows MT-09 / SW Motech saddle-bag Pannier system fitted on the 10.


    https://youtu.be/KIZUEi_kMSw

    Plus a few others tour mods fitted for trips.
  13. Replies
    1,753
    Views
    389,589

    Picos de Europa. Going Portsmouth to Santander...

    Picos de Europa. Going Portsmouth to Santander and return Santander to Plymouth.
  14. Replies
    6
    Views
    390

    ABS ring needs added.

    ABS ring needs added.
  15. Replies
    1,753
    Views
    389,589

    Made a short video below which shows the mods and...

    Made a short video below which shows the mods and kit that I fit on for short trips & tours.

    https://youtu.be/KIZUEi_kMSw

    :cool:
  16. Replies
    1,753
    Views
    389,589

    Has to be done, lol. Rode mine over a misty...

    Has to be done, lol. Rode mine over a misty Humber Bridge yesterday on a visit friends trip. For Spain later in the month.

    3363
  17. Replies
    19
    Views
    1,582

    General concern for the forum is now rightly so...

    General concern for the forum is now rightly so turning into more specific and much greater personnel concern for admin/owner Andy.

    Agree missing in action for so long without any clear-off or...
  18. Replies
    24
    Views
    1,753

    Fitted USB charger! Great job. A Bonus is it's...

    Fitted USB charger! Great job. A Bonus is it's voltmeter shows up if you turned the ignition to (dreaded) P position.

    3354

    As I noticed P switches power on to DC socket.

    3353

    Spade...
  19. Replies
    19
    Views
    1,582

    Hello Tiger. Good points ^

    Hello Tiger. Good points ^
  20. Replies
    16
    Views
    2,953

    Rode Queens way yesterday tyres were dead on, no...

    Rode Queens way yesterday tyres were dead on, no loss of fun.
  21. Replies
    16
    Views
    1,430

    Can confirm Nitron R3 is reevaluation. I Rode the...

    Can confirm Nitron R3 is reevaluation. I Rode the Galloway Hills Queen Way yesterday and its mid corner bumps were soaked up. The ride was a greater pleasure this year compared to last with the stock...
  22. Replies
    4
    Views
    311

    Nice. Welcome. IMHO experience; Replace OEM Stock...

    Nice. Welcome. IMHO experience; Replace OEM Stock brake pads to EBC or Brembo etc and forget stainless steel brake lines.
  23. Thread: Need new tyres

    by X Plane
    Replies
    30
    Views
    3,331

    [QUOTE=Blues;31040] Impressive Pirelli Angel...

    Impressive Pirelli Angel GT mileage there. I will be happy at doubling what I got from S21. So over 5000 miles plus for a rear will be great. Not as fully planted as S21 but no real sliding which is...
  24. Replies
    50
    Views
    11,595

    I like my Arab Rebel. It's Designed for naxed...

    I like my Arab Rebel. It's Designed for naxed street bikes. There's a chin piece spoiler that is handy. Yup, noisey Arai. I cope.
  25. Replies
    1,753
    Views
    389,589

    I got & fitted Barracuda fold up levers to her....

    I got & fitted Barracuda fold up levers to her. Brilliant. Top quality. Every time you touch use them is class... I luv them.

    3348

    3349
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4
About us
Enter here your custom content for Block 01
Links
Enter your links here
Join us
Title
Enter your content here