Search:

Type: Posts; User: X Plane

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    11
    Views
    328

    ^ Ah, the PopKat pops up. Lol. Enjoy the SP man....

    ^ Ah, the PopKat pops up. Lol. Enjoy the SP man. A few pops down known roads should get the bike setup the way that suits you. My only advice is the consensus is keep it between the hedges. Thumbs up.
  2. Replies
    11
    Views
    328

    ^ Yup.... Roger.

    ^ Yup.... Roger.
  3. Replies
    1,793
    Views
    408,940

    Tucked bike away from storm Ophelia that is...

    Tucked bike away from storm Ophelia that is bashing N.Ireland today.

    What a contrast 2 weeks ago the bike was enjoying 27 degrees C sunshine in N.Spain.
    ...
  4. Replies
    11
    Views
    328

    ^ Yip, he did enquire about standard MT, he’d not...

    ^ Yip, he did enquire about standard MT, he’d not bought any bike then and later he opted to buy a 2nd hand SP.

    http://mt10forum.com/threads/2856-Done-it-)
  5. Pleasure Andy. Thanks for the comments. ...

    Pleasure Andy. Thanks for the comments.

    https://www.motorbiketourer.com/trips/view/9
  6. Replies
    11
    Views
    328

    ^ The PopKat bought a SP.

    ^ The PopKat bought a SP.
  7. Cheers x 2 Just put trip on Andybows Touring...

    Cheers x 2 Just put trip on Andybows Touring website

    https://www.motorbiketourer.com/trips/view/9
  8. Wrote day 1 up... ...

    Wrote day 1 up...

    https://www.motorbiketourer.com/trips/view/9
  9. Replies
    1,793
    Views
    408,940

    I Wrote up day 1 of this year’s trip: ...

    I Wrote up day 1 of this year’s trip:

    http://mt10forum.com/threads/2858-Part-1-N-Ireland-to-Picos-on-MT-10-Trip-Report

    Or for whole trip see:

    https://www.motorbiketourer.com/trips/view/9
    ...
  10. Part 1 N.Ireland to Picos on MT-10 Trip Report...

    Day 1: Sunday 17th September 2017:

    He-Ha (& he ha again...) Head off day it was today.

    Yeah, Head off day had arrived.

    So it was now 11:00am and it was time to go and head off on the...
  11. Replies
    7
    Views
    205

    Well done sir. And your misses too ;)

    Well done sir. And your misses too ;)
  12. Thread: Done it :)

    by X Plane
    Replies
    7
    Views
    187

    Congrats. Practically run in. Enjoy.

    Congrats. Practically run in. Enjoy.
  13. Replies
    1,793
    Views
    408,940

    ^ Sure thing is that the standard wheels are ugly...

    ^ Sure thing is that the standard wheels are ugly and nothing special.

    MT-09’s have nicer ten spoke wheels.

    MT-10 one’s are basic stock old R1 ones with ABS rings.
  14. Replies
    1,793
    Views
    408,940

    The Rim tape does help the look of the blue...

    The Rim tape does help the look of the blue wheels.

    Some Carrozzeria Forged wheels be real nice.
  15. What a wonderful place Northern Spain \ Asturias...

    What a wonderful place Northern Spain \ Asturias is:

    Ideal specular environment, wonderful climate weather, lovely food, spectacular scenery, awesome roads and great people.

    What is not to...
  16. Replies
    1,793
    Views
    408,940

    Returned on it from Spain trip. Cleaned it &...

    Returned on it from Spain trip.
    Cleaned it & Posted Up unedited video.

    https://youtu.be/C2NSrTSTrXQ
  17. The MT loved the class N-621 road north out from...

    The MT loved the class N-621 road north out from Riaņo... amazing place.


    https://youtu.be/C2NSrTSTrXQ
  18. Cool drone video below at Riaņo isn’t mine....

    Cool drone video below at Riaņo isn’t mine. However, I was there on my bike later on that very same day. Enjoy:

    https://www.skypixel.com/share/video/today-in-spain-25-09-2017

    3523

    My MT...
  19. Replies
    9
    Views
    1,318

    3520 Hi, I used a GoPro self adhesive pad...

    3520

    Hi, I used a GoPro self adhesive pad mounted onto the top of the left rad scoop.

    3521
  20. Replies
    11
    Views
    328

    Upgraded my rear Shock (after 1 year) to great...

    Upgraded my rear Shock (after 1 year) to great Nitron R3.

    July 2017 Suspension Setting inc. Nitron R3 (100 kg Spec):

    Front Forks Sag 31 mm Pre Load 9.25 Turns C/W in Std;
    Fork Compression...
  21. Thread: Mpg

    by X Plane
    Replies
    78
    Views
    2,182

    ^ Good to know not to fuel-overfill / top-off...

    ^ Good to know not to fuel-overfill / top-off cars too.
    Thumbs Up!
  22. Thread: Mpg

    by X Plane
    Replies
    78
    Views
    2,182

    Yep... Best wishes on any next bike. Keep on...

    Yep... Best wishes on any next bike. Keep on biking.

    I Hear some can squeeze extra fuel in by letting the fuel level settle down and keep on topping up above the recommended filler dished...
  23. Thread: Mpg

    by X Plane
    Replies
    78
    Views
    2,182

    ^ Yep, same here, around 130 to 140 is fairly...

    ^ Yep, same here, around 130 to 140 is fairly close to the max range limit.
  24. Thread: Mpg

    by X Plane
    Replies
    78
    Views
    2,182

    ^ All fair does TigerShark. Totally agree. Nice,...

    ^ All fair does TigerShark. Totally agree. Nice, well put realistic points.

    I am MT fan due to facts experienced.

    Fred has two bikes and for 70 posts here has been thinking of going to one...
  25. Thread: Mpg

    by X Plane
    Replies
    78
    Views
    2,182

    ^ Yup! From Handbook: “Tips for reducing fuel...

    ^ Yup! From Handbook:

    “Tips for reducing fuel consumption
    Fuel consumption depends largely on your riding style. Consider the following tips to reduce fuel consumption:

     Turn the engine off...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4
About us
Enter here your custom content for Block 01
Links
Enter your links here
Join us
Title
Enter your content here